Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Vásárlási útmutató

  1. RAKTÁRON LÉVŐ TERMÉK ESETÉN
  2. RAKTÁRON NEM LÉVŐ SZABVÁNY TERMÉK ESETÉN
  3. RAKTÁRON NEM LÉVŐ EGYEDI TERMÉK ESETÉN
A) Raktáron lévő termék esetén
  1. termék(ek) kiválasztása
  2. termék(ek) kosárba tétele: a kategória oldalon a KOSÁRBA gombbal, a termékoldalon a KOSÁRBA RAKOM gombbal tudja a termékeket a kosarába tenni; ennél a lépésnél is megadhatja a mennyiséget, de később is lesz rá lehetősége
  3. kosár megtekintése és szerkesztése: a kosarában láthatja az összes addigi kiválasztott terméket, itt is növelheti / csökkentheti a mennyiséget, illetve törölhet termékeket
  4. pénztár megtekintése
    1. ​elérhetőség megadása: e-mail, vezetéknév, keresztnév, telefonszám; ennél a lépésnél tud hírlevélre feliratkozni (opcionális), valamint kuponkódot megadni és beváltani
    2. szállítási mód kiválasztása: jelenleg a telephelyen tudjuk a megrendelt árut átadni; raklapot, targoncát és kezelőt biztosítunk; amennyiben kuponkódja van, itt is be tudja váltani
    3. fizetési mód kiválasztása: fizethet készpénzzel személyes átvételkor vagy előre banki átutalással
    4. számlázási cím megadása: 1) vásárló típusa: vásárolhat cégként (jogi személy - az adószám megadására szükség lesz) és magánszemélyként, 2) itt töltheti ki a címadatokat
    5. összegző oldal: áttekintheti a megrendelését, módosíthat az adatokon, megjegyzést is fűzhet a rendeléshez
    6. az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) elfogadása (kötelező) és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadása (kötelező)
    7. a MEGRENDELEM gombbal a megrendelés végegesítése
    8. a rendelés elküldése után lehet regisztrálni a már megadott adatokkal és egy jelszó beírásával, de vendégként is tud rendelni (Általában ajánlatos regisztrálni, mert ha legközelebb rendel valamit, nem kell újra kitölteni az összes adatot. E-mail címmel és jelszóval bármikor beléphet. Regisztráció után módosíthat a megadott adatokon, illetve törölheti is a regisztrációt, ha úgy kívánja.) 
  5. első e-mail értesítés: a megrendelést követően kapni fog egy automatikus e-mail értesítőt, mely tartalmazza a rendelés részleteit; ez az e-mail még nem jelenti a megrendelés visszaigazolását, összesítőként lehet rá tekinteni
  6. visszaigazolás: amint a megrendelését feldolgoztuk, küldünk egy visszaigazoló levelet, melyben értesítjük arról, hogy várhatóan mikor veheti át a terméket (raktáron lévő termékek esetén akár a megrendelés napján)
  7. fizetési kötelezettség teljesítése: a korábban kiválasztott módon, készpénzzel vagy banki átutalással (Bankszámlaszám: 10101078-46007200-01004002)
  8. termék átvétele: a telephelyünkön: 6800 Hómezővásárhely, Széchenyi tér 1/a

B) Raktáron nem lévő, de szabvány termék esetén
  1. az árut így is meg lehet rendelni: az (A) pontban leírtakhoz hasonlóan; ebben az esetben azonban nem tudunk közvetlenül a rendelés után átvételi időintervallumot megadni, mert a gyári beszállítóktól függ, hogy mikor érkezik meg hozzánk az áru (1-3 hét)
  2. első e-mail értesítés: a megrendelést követően kapni fog egy automatikus e-mail értesítőt, mely tartalmazza a rendelés részleteit; ez az e-mail még nem jelenti a megrendelés visszaigazolását, összesítőként lehet rá tekinteni
  3. visszaigazolás: miután a megrendelését feldolgoztuk, küldünk egy visszaigazoló levelet, melyben értesítjük arról, hogy várhatóan mikor veheti át a terméket; időintervallumot tudunk megadni, az áru beérkezésének gyorsasága a beszállítóinktól függ
  4. termék beérkezése telephelyünkre: amint a termék megérkezett és átvehető, küldünk a megadott e-mail címre értesítőt
  5.  fizetési kötelezettség teljesítése: a korábban kiválasztott módon készpénzzel vagy banki átutalással (Bankszámlaszám: 10101078-46007200-01004002)
  6. termék átvétele: 6800 Hómezővásárhely, Széchenyi tér 1/a

C) Raktáron nem lévő egyedi termék esetén
  1. egyedi (méretre vágott, színes, stb.) termékek esetén ajánlatkérésre van lehetőség; amennyiben egyedi méretre vágva kéri a terméket, a Pénztár MEGJEGYZÉS pontjánál tudja részletezni a kérését
  2. termék(ek) kiválasztása és kosárba tétele a szokásos módon (az (A) pontban leírtakhoz hasonlóan)
  3. kosár szerkesztése a szokásos módon (az (A) pontban leírtakhoz hasonlóan)
  4. pénztár megtekintése
    1. adatok kitöltése (az (A) pontban leírt módon)
    2. a MEGJEGYZÉS pont kitöltése (méret, szín, egyéb specifikációk) – ez a pont nagyon fontos, mert akkor tudunk a termékekre ajánlatot adni, ha ismerjük a pontos részleteket
    3. AJÁNLATKÉRÉS A KOSÁRRA gombbal az ajánlatkérés elküldése
  5. ajánlatunk beérkezése a vevőhöz
    1. amikor összeállítottuk az ajánlatot, e-mailben értesítjük, ekkor X nap alatt eldöntheti, hogy kéri-e az árut
    2. amennyiben kéri az árut, fizetési kötelezettsége keletkezik
  6. előleg kifizetése: mivel egyedi termékről van szó, előleget kérünk
  7. a termék átvehető: amikor beérkezik telephelyünkre az egyedi áru, e-mail értesítőt küldünk Önnek a részletekkel, beleértve a pontos árat, és az átvételi időintervallumot
  8. fizetési kötelezettség teljesítése: a korábban kiválasztott módon készpénzzel vagy banki átutalással (Bankszámlaszám: 10101078-46007200-01004002)
  9. termék átvétele: 6800 Hómezővásárhely, Széchenyi tér 1/a