Vásárlási útmutató
- RAKTÁRON LÉVŐ TERMÉK ESETÉN
- RAKTÁRON NEM LÉVŐ SZABVÁNY TERMÉK ESETÉN
- RAKTÁRON NEM LÉVŐ EGYEDI TERMÉK ESETÉN
A) Raktáron lévő termék esetén
- termék(ek) kiválasztása
- termék(ek) kosárba tétele: a kategória oldalon a KOSÁRBA gombbal, a termékoldalon a KOSÁRBA RAKOM gombbal tudja a termékeket a kosarába tenni; ennél a lépésnél is megadhatja a mennyiséget, de később is lesz rá lehetősége
- kosár megtekintése és szerkesztése: a kosarában láthatja az összes addigi kiválasztott terméket, itt is növelheti / csökkentheti a mennyiséget, illetve törölhet termékeket
- pénztár megtekintése
- elérhetőség megadása: e-mail, vezetéknév, keresztnév, telefonszám; ennél a lépésnél tud hírlevélre feliratkozni (opcionális), valamint kuponkódot megadni és beváltani
- szállítási mód kiválasztása: jelenleg a telephelyen tudjuk a megrendelt árut átadni; raklapot, targoncát és kezelőt biztosítunk; amennyiben kuponkódja van, itt is be tudja váltani
- fizetési mód kiválasztása: fizethet készpénzzel személyes átvételkor vagy előre banki átutalással
- számlázási cím megadása: 1) vásárló típusa: vásárolhat cégként (jogi személy - az adószám megadására szükség lesz) és magánszemélyként, 2) itt töltheti ki a címadatokat
- összegző oldal: áttekintheti a megrendelését, módosíthat az adatokon, megjegyzést is fűzhet a rendeléshez
- az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) elfogadása (kötelező) és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadása (kötelező)
- a MEGRENDELEM gombbal a megrendelés végegesítése
- a rendelés elküldése után lehet regisztrálni a már megadott adatokkal és egy jelszó beírásával, de vendégként is tud rendelni (Általában ajánlatos regisztrálni, mert ha legközelebb rendel valamit, nem kell újra kitölteni az összes adatot. E-mail címmel és jelszóval bármikor beléphet. Regisztráció után módosíthat a megadott adatokon, illetve törölheti is a regisztrációt, ha úgy kívánja.)
- első e-mail értesítés: a megrendelést követően kapni fog egy automatikus e-mail értesítőt, mely tartalmazza a rendelés részleteit; ez az e-mail még nem jelenti a megrendelés visszaigazolását, összesítőként lehet rá tekinteni
- visszaigazolás: amint a megrendelését feldolgoztuk, küldünk egy visszaigazoló levelet, melyben értesítjük arról, hogy várhatóan mikor veheti át a terméket (raktáron lévő termékek esetén akár a megrendelés napján)
- fizetési kötelezettség teljesítése: a korábban kiválasztott módon, készpénzzel vagy banki átutalással (Bankszámlaszám: 10101078-46007200-01004002)
- termék átvétele: a telephelyünkön: 6800 Hómezővásárhely, Széchenyi tér 1/a
B) Raktáron nem lévő, de szabvány termék esetén
- az árut így is meg lehet rendelni: az (A) pontban leírtakhoz hasonlóan; ebben az esetben azonban nem tudunk közvetlenül a rendelés után átvételi időintervallumot megadni, mert a gyári beszállítóktól függ, hogy mikor érkezik meg hozzánk az áru (1-3 hét)
- első e-mail értesítés: a megrendelést követően kapni fog egy automatikus e-mail értesítőt, mely tartalmazza a rendelés részleteit; ez az e-mail még nem jelenti a megrendelés visszaigazolását, összesítőként lehet rá tekinteni
- visszaigazolás: miután a megrendelését feldolgoztuk, küldünk egy visszaigazoló levelet, melyben értesítjük arról, hogy várhatóan mikor veheti át a terméket; időintervallumot tudunk megadni, az áru beérkezésének gyorsasága a beszállítóinktól függ
- termék beérkezése telephelyünkre: amint a termék megérkezett és átvehető, küldünk a megadott e-mail címre értesítőt
- fizetési kötelezettség teljesítése: a korábban kiválasztott módon készpénzzel vagy banki átutalással (Bankszámlaszám: 10101078-46007200-01004002)
- termék átvétele: 6800 Hómezővásárhely, Széchenyi tér 1/a
C) Raktáron nem lévő egyedi termék esetén
- egyedi (méretre vágott, színes, stb.) termékek esetén ajánlatkérésre van lehetőség; amennyiben egyedi méretre vágva kéri a terméket, a Pénztár MEGJEGYZÉS pontjánál tudja részletezni a kérését
- termék(ek) kiválasztása és kosárba tétele a szokásos módon (az (A) pontban leírtakhoz hasonlóan)
- kosár szerkesztése a szokásos módon (az (A) pontban leírtakhoz hasonlóan)
- pénztár megtekintése
- adatok kitöltése (az (A) pontban leírt módon)
- a MEGJEGYZÉS pont kitöltése (méret, szín, egyéb specifikációk) – ez a pont nagyon fontos, mert akkor tudunk a termékekre ajánlatot adni, ha ismerjük a pontos részleteket
- AJÁNLATKÉRÉS A KOSÁRRA gombbal az ajánlatkérés elküldése
- ajánlatunk beérkezése a vevőhöz
- amikor összeállítottuk az ajánlatot, e-mailben értesítjük, ekkor X nap alatt eldöntheti, hogy kéri-e az árut
- amennyiben kéri az árut, fizetési kötelezettsége keletkezik
- előleg kifizetése: mivel egyedi termékről van szó, előleget kérünk
- a termék átvehető: amikor beérkezik telephelyünkre az egyedi áru, e-mail értesítőt küldünk Önnek a részletekkel, beleértve a pontos árat, és az átvételi időintervallumot
- fizetési kötelezettség teljesítése: a korábban kiválasztott módon készpénzzel vagy banki átutalással (Bankszámlaszám: 10101078-46007200-01004002)
- termék átvétele: 6800 Hómezővásárhely, Széchenyi tér 1/a